۱۳۹۴ دی ۲۷, یکشنبه

بیانیه اتحاد زندان سیاسی متعهد به سرنگونی در رابطه با توطئه وزارت اطلاعات



هموطنان
چندی است که باند منفور ایرج مصداقی تواب تشنه‌ بخون با مستمسک قرار دادن بیماری یک زندانی دهه شصت بطور رذیلانه ای تلاش میکنند با غیر واقعی‌ نشان دادن سوابق این زندانی از او چماقی علیه مبارزه با رژیم بسازند .

ده‌ها تن‌ از اعضای این اتحاد در مقاطع مختلف و در زندانهای اوین قزل حصار و گوهردشت با آقای ابراهیم محمد رحیمی معروف به “عباس نرگدا ” همبند بوده و به درستی‌ گواهی می‌دهند که در پشت بزرگنمایی مشمئز کننده این جماعت خائن اهداف کثیفی نهفته است که در راس آن زدن مقاومت می‌باشد .

یکی‌ از اعضای این اتحاد در نامه‌ای که برای ما ارسال کرده چنین نوشته:
“سخنی کوتاه با عباس ، همبندی سابق : حتما” یادت نرفته که امثال ایرج در زندان چون تورا” لمپن “میدانستند “بایکوتت “کرده بودند ؟!
حال چه شده که هندوانه زیر بغل هایت میگذارند و تا به اینجا بالا برده اند که پشت سرت نماز هم میخوانند ؟!
عباس! هر کس از چنته خود خبر دارد “آیا این صفات و القاب که به تو میدهند خودت باورت میشود ؟ !

“خداوکیلی جواب بده !
کلاه خودت را قاضی کن و بو بکش آیا بوی این “لاشخور ها “را متوجه نمیشوی ؟
عباس آقا امیدوارم سالها “زنده باشی و به سلامت زندگی کنی “حال بیا و یه امشی دور و برت بزن تا راحت تر نفس بکشی . باور کن این “جک و جونور های ولایت “را که بپرونی حال خودت هم خوب میشود !”
خواهر مجاهد پروین فیروزیان در نامه خود به کمیسر عالی حقوق بشر ملل متحد می‌‌نویسد:
“سازمان مجاهدین خلق ایران در سال 1378 ابراهیم محمد‌رحیمی که در پذیرش سازمان در اشرف بود را به دلیل عدم صلاحیت‌های “اخلاقی “و “مبارزاتی “اخراج کرد .
اگر کسانی‌ فکر میکنند که این یک اتهام “غیر عادلانه” است میتوانند به مقاله “خائن کریه الچهره “وبریده معترف “حمید اشتری * مراجعه کنند تا ببینند که نامبرده با چه “بلا هتی ” به این امر اعتراف کرده و بر آن صحه گذاشته است.”

بی‌ شک این آخرین توطئه این باند خائن نیست ،مادام که اینها و در صدرشان ایرج مصداقی تواب تشنه بخون “دینامیزم ” حرکت خود را از بخش” نفاق “وزارت اطلاعات میگیرند باید منتظر توطئه‌های بعد ی هم بود .خط اصلی‌ آنها ” به انفعال کشاندن نیروها ،”” ترویج فضای‌ یأس “و جا انداختن این موضوع است که مبارزه بی‌ فایده است و باید “گوشه‌ عزلت “گزید و رژیم را به حال خود رها کرد و برای رسیدن به مقصود چه راهی‌ مناسب تر از کوبیدن مقاومت و مقدم بر همه کوبیدن رهبری مقاومت ؟
در همین داستان پیش رو حرف اصلی‌ آنها چیست؟
آنها به زبان الکن میگویند: اگر “به مبارزه پشت کرده باشی‌” و “انفعال “پیشه کرده باشی‌، و علیه” مقاومت “و “رهبری “آن موضع گرفته باشی، “عباس نر گدا “هم که باشی ما ترا تا پوریای ولی بالا میبریم و اگر بیسواد هم باشی‌ ترا بغل دست مولانا می نشانیم . اما اگر “زن جنگنده‌ای باشی‌ بنام پروین فیروزیان که حاضر نباشی‌ “میدان جنگ را ترک کنی‌ ” و حاضر نباشی‌ اعتقادات خود را انکار کنی‌ و بر “اصول جوانمردی ” اصرار بورزی و از همه مهم تر بر “مبارزه با این رژیم “اصرار بورزی ما فامیل الدنگت را در خیابان های لندن و سوئد و واشنگتن به راه می‌‌اندازیم و با شعار ” بیا بیا بیا ” هم به “خودت “هم به “سازمان” و هم به “رهبریت “میتازیم . این تمام داستانی است که ایرج مصداقی تواب تشنه بخون از به راه انداختن این خیمه شب بازی دنبال می‌کند .
اصل داستان مصداقی وعباس از سر دلسوزی ومهربانی برای دوستی و محبت به یک بیمار سرطانی رو به موت نیست این مسئله ای برای ایجاد جنگ روانی به عنوان” نفرت افکنی” از یکطرف و”هرزه نویسی “علیه مقاومت و”خوش رقصی “برای رژیم از طرف دیگر است، خطی که از سال ها پیش مصداقی به همراه وزارت اطلاعات پیش گرفته این بار هم سوژه جدیدی برای کوبیدن یک مقاومت در قالب خانواده در شکل رذیلانه ای برای اربابان اطلاعاتی به چنگ آورده است . این شیوه کار، تبلیغ “بی شرافتی وخیانت” است.
چرا باند کثیف ایرج مصداقی به چنین دست و پا زدنهایی افتاده اند؟!
به “بیچارگان “و “خود فروشانی “که به “در یوزگی رژیم در واپسین روزهای عمرش از هیچ” پستی” و”دنائتی “در حق “بهترین فررندان” این مرز و بوم دریغ نمیکنند چه میتوان گفت ؟! …..

به یاد آن توابهای بد بختی می‌ افتیم که بالاترین همکاریها را در زندان میکردند و آخر سر همان بازجوها آنها را مثل” تفاله “پرتابشان میکردند و بارها دیدیم و شنیدیم که حتی جلادان اوین برای آن دسته از بچه ها ی مقاوم که شگفتی همه را بر می انگیختند “احترام “قائل می‌‌شدند واینک این “شاگردان کودن” نمیدانند که تاریخ مصرفشان بزودی تمام خواهد شد و آنچه که رخ نمایان خواهد کرد خواهران وبرادران مجاهدی است که در هر گوشه ای از جهان” اسطوره ای “هستند برای” زیستنی با شرافت ” با “دنیایی از عشق وامید” مصمم “وبا اراده ای شگرف “که در دنیای معاصر “به کیمیا پهلو میزنند.”
به بره لاجوردی باید گفت : اگر از گزارش ۹۲و ۹۳ طرفی‌ بستی اینجا هم میتوانی‌ روی “پتانسیل ضد انقلابی ات حسابی‌ باز کنی‌ اما مطمئن باش که راه به جایی نخواهی برد فقط به یک دلیل ساده چون شما فاقد عنصر حق هستید هر چی‌ هستید پلشتی هستید و رذالت از صدرتان تا ذ یلتان .

برای همگان به وضوح روشن است که “تعزیه گردان” این معرکه کسی‌ نیست جز ایرج مصداقی تواب تشنه‌ به خون ، او با کینه سیری ناپذیرش از مجاهدین تلاش می‌کند مرهمی پیدا کند برای “زخمهای درونیش “که بعد از” رو شدن خیانت‌های داخل زندان “براو مستولی شده است.
او این” معرکه کثیف “را هدایت می‌کند و “با کمال بی شرافتی” از “مریضی عباس” و “سادگی‌ “خانواده‌اش بهره برداری ضد انقلابی می‌کند.
این جماعت از حقارتشان هر روز به یک سوژه پناه میبرند تا بگویند ما نمردیم وزنده هستیم و به همین دلیل وکیل وصی کسانی میشوند که دارای شعور وهوشیاری هستند که انتخاب کردند چگونه زیستن را .
البته این اولین بار نیست که ایرج مصداقی مثل “لاشخورها “و “شغالها “اقدام کرده مگر ما مادر امامی را فراموش میکنیم که ایرج به همراه “همسرش” و چند نفری که در کنار او هستند سعی بر این کرد که در روزها و هفته های آخر زندگانی مادر امامی خودش را در خانه مادر مستقر کند و در همان موقع هم لجن پراکنی میکرد که مجاهدین این مادرفداکار را تنها گذاشته اند که البته با حضور دوستان مقاومت و مادر امامی و با هوشیاری خود مادر او با” اردنگی “از منزل مادر به بیرون رانده شد و دست و زبانش کوتاه گردید.

هموطنان عزیز!
ما بر این باور ایمان داریم که تمامی‌” کار کردها “،”نوشته ها،”مصاحبه ها،” “گفتگو‌ها ” و اعمال ایرج مصداقی و همه کسانی‌ که به “نجاست “او آلوده شده‌ اند و در” منجلاب سیاسی “او غوطه ورند, بالا‌ترین انتظارات فاشیستی‌ ترین جناح رژیم را به بهترین صورت برآورده می‌کنند .
دقیقا به همین دلیل این جماعت” ضد خلق “هستند و در سمت رژیم قرار میگیرند. بر پایه همین موضوع معتقد هستیم تمامی‌ رسانه هایی که به باز نشر تولیدات این باند کثیف می‌پردازند با هزار نخ پیدا و پنهان به وزارت اطلاعا ت گره میخورند .
ما همچنین بر این عقیده هستیم که” باز جویی‌های مشمئز کننده” فرد معلوم الحالی بنام همنشین(محمد جعفری) از “شاعر مفلوکی” که به “غلط کردم گوئی “افتاده (تحت عنوان گفت و شنود)، ادامه همان خیمه شب بازی “نفرت انگیزی “است که وزارت اطلاعات به صورت مصاحبه‌های ماراتونی برای سعید شاهسوندی و حسین مهری ترتیب داده بود ،با این تفاوت که آنها در ماهیت خود شکی نداشتند،اما اینها در “وهم” و” ذهنیت کثیف ” خود را “منتقد “می‌دانند وتلاش میکنند “خیانت “خود را توجیه کنند .
این مساله به وضوح روشن است وقتی‌ کسانی‌ برای “اثبات وجود خود “دست به دامان تماس با بیرحم‌ترین پاسدار اوین یعنی‌ “مجید قدوسی” میشوند ،و یا کسی‌ برای خالی کردن “عقده‌های درونی “خود علیه مجاهدین به مصاحبه با شاهسوندی “دخیل” می‌بندد تا کجا به دنبال اجرایی کردن منویات وزارت اطلاعات حاضر هستند مایه گذاری کنند.
اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی ، ضمن محکوم کردن این توطئه به وزارت اطلاعات آخوندی و به همه مزدوران خارجه نشین وزارت اطلاعات هشدار می‌دهد که تاریخ انقلابات در همه کشور‌ها سرنوشت” رقت انگیزی” را برای خائنین رقم زده است .و شما هرگز از این قانون مستثنی نیستید . مردم هیچ گاه خائنین را نبخشیده و نخواهند بخشید
ما همچنین از حق انتخاب هم زنجیر سابق خود خواهر مجاهد پروین فیروزیان قویاً پشتیبانی‌ کرده و به او و همه همرزمانش که مبشران امید و تلاش گران آزادی هستند درود میفرستیم .

اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سر نگونی

——————————————————–
* حمید اشتری بریده “خائن و منفور” خود در مصاحبه‌ای گفته : زمانی که در زندان بوده کاملا بریده بوده است . او پس از گزارش ۹۲ توسط تواب تشنه‌ به خون یار گیری شد و از آن تاریخ به بعد به پاچه گیری از مجاهدین مشغول است . کسانی‌ که در زندان با او بوده‌اند معتقد هستند که او در همه زمانها عنصری غیر قابل تحمل بوده .
سایت آفتابکاران
منبع :
سایت آفتابکاران