۱۳۹۴ بهمن ۳, شنبه

پاسدار نقدی: لغو تحریم بانک سپه و آزاد شدن ۱/۷ میلیارد دلار در مقابل آزادی جاسوسان آمریکایی بود


پاسدار سرتیپ محمد رضا نقدی، رئیس بسیج ضد مردمی در یک سخنرانی در تهران گروگانگیری و باج خواهی را «راه گرفتن حق از مستکبرین» توصیف کرد. وی دستگیری اتباع آمریکایی و بازداشت قایقهای آمریکایی در خلیج فارس را در این شمار توصیف .
نقدی که شخصاً به دستور خامنه ای حمله به سفارت انگلستان در نوامبر ۲۰۱۱ و حمله به سفارت عربستان سعودی در ژانویه امسال را فرماندهی کرده است در این سخنرانی گفت: «لغو تحریم بانک سپه و باز پس‌گیری یک میلیارد و ۷۰۰میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران پس از ۳۶ سال هیچ ارتباطی با مذاکرات نداشته و تنها بهایی بود که آمریکا در قبال آزادسازی جاسوسان خودش پرداخت» و این “نشان داد که آمریکا جز زبان زور نمی فهمد...راه گرفتن حق از مستکبرین, قدرتمند شدن است و باید هر روز قویتر و قویتر شویم» (خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران- ۲۰ژانویه ۲۰۱۶). 
این پاسدار جنایتکار همچنین گفت: «پنج یا شش نیروی پاسدار۱۰ تفنگدار متجاوز آمریکایی را در خلیج فارس دستگیر می کنند و با عنایت خدا نقشه های دشمن نقش بر آب شد».
گروگانگیری اتباع خارجی به خصوص اتباع آمریکایی در ایران یا در لبنان و در سالهای اخیر در عراق توسط شبه نظامیان مزدور یک سیاست شناخته شده فاشیسم دینی حاکم بر ایران و یک اهرم تعیین کننده در سیاست خارجی آن است. مماشات کشورهای غربی به ویژه آمریکا و امتیاز دادن های ناموجه به آخوندها، آنان را در ادامه و تشدید این روشهای ضد انسانی تشجیع کرده است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اول بهمن ۱۳۹۴ (۲۱ژانویه ۲۰۱۶)